Närcon!

Varken jag eller min kära vän Julia är dem spontana typerna och dem flesta kanske inte skulle kalla det så spontant att planera månader i förväg men, vi ska på Närcon och känner mig ganska spontan!
 
Ska vara bara en dag *secret reason, Julia is crazy mattahfakkah* jag är inte så intresserad av Julias anledning tycker bara det kommer vara allmänt kul att gå. Det som är synd är att jag inte kommer klä ut mig då jag inte har ekonomin då det blev med så "kort varsel".
 
Om jag hade klätt ut mig hade det dock varit från min all time favorit anime Black Butler, ååh, så bra, väl rekomenderad!
 
Hade klätt ut mig till Grell (den rödhåriga) för han är så awesome och rolig så vill bara krama honom! ... Om han nu existerade.
 
Men ska nog göra något roligt smink ändå, inte inspirerad från direkt något (tror jag) men bara så man ser lite mer rolig ut än bara vara jag. :)
 
Men så ser framtiden ut, har också just börjat kolla en ny anime "Attack on Titan" som Samuel tipsade om, har bara sett ett avsnitt men är redan spännande så kommer nog bli fint!
 
Nu ska jag göra mat för svälter ihjäl! 

Love!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: