Min resemugg!

 
 
Hämtade just min resemugg som pappa hade skickat på posten, woho! Har inte haft användning av den tidigare eftersom jag aldrig druckit te/kaffe/whatever men på sistone har jag börjat dricka te väldigt ofta och är alltid så stressigt på morgonen så kom jag på att jag fick den  här då jag fyllde år för två en så nu har pappa fått skeppa ner den! Awesome.
 
Har föresten just gjort yoga och sprungit fram och tillbaka till Tempo därför ser jag så mysig ut!
 
Nu kommer jag vara en sån där ful människa som står där och tror jag är cool och dricker mitt te på morgonen, hehe, har egentligen tyckt såna människor är så fula men förstår varför dem gör så nu!
 
Sen hade min bror skickat ett charmigt brev i muggen. Det står:

"Pappa tvingade mig att skriva något skit...
Grattis på födelsedagen i efterskott
// Du vet vem"

Min familj är så fulla av kärlek och värme till varandra! ;) Haha..
 
Nu vill jag bara att min klänning ska komma på posten någon gång i veckan, håll utkik då jag laddar upp bild, den är lätt sexigast!
 
Ha det bäst!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


NiNNi

Ser ut som på handstilen att han la nog inte allt för mycket tid på att skriva det där haha ^^

Svar: Neej, kände också det!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: