Konstiga upplevelser med spindlar

Skulle gå och duscha idag men just innan jag klev in i badkaret såg jag en spindel stor som en femma, blev ju lite chokad i början men som tur är jag inte rädd för spindlar så slapp väcka Oliver och skrika om det.. Nog för att han är "äcklad" av spindlar (rädd) hehehe, så det hade nog inte hjälpt så mycket om jag väckte han!

Jag hade inte lust att springa ner 3 trappor för att släppa fri min lilla vän så blev tvungen att skicka han till spindel himlen, tänkte först mosa han med tandkrämstuben men klarade inte av det för då skulle jag ha sett han dö och har inte samvete till det, sen funderade jag att dränka honom då han redan var i duschen men tyckte det skulle ta för lång tid och skulle bli så plågsamt för honom att det blev en tidning som skickade honom till spindelhimlen!

Var ändå lite läskigt att jag såg spindeln eftersom jag det två senaste nätterna drömt att massa insekter kommit in hos mig och tagit över allting. o.o
 

När vi ändå pratar om spindlar kan jag berätta att då jag var i Irland och campade med min familj så skulle jag gå och duscha och då jag klädde av mig fann jag en ungefär lika stor spindel som den här i mina trosor.. Mosad. Man kan ju undra hur den kom dit och hur länge den hade varit där... O.o
 
Men är ju som sagt inte rädd för spindlar och hade skaffat en själv om det inte var så att Oliver inte gillar dem.

Så då vet ni lite mer om min dag!

Hejrå!


Stina

Men varför döda den om du inte är rädd?

Svar: Om du hade läst inlägget hade du sett att jag skrev att jag inte orkade springa ner 3 trappor med den eftersom jag var tvungen att duscha och hade saker att göra, som jag skrev så hade jag gärna skaffat en egen fågelspindel men eftersom att Oliver är rädd för dem och vi bor tillsammans är inget jag vill satsa på.
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: