Eyelashes gone wild

Igår när jag skulle sova låg jag och funderade på varför man sminkar som man gör och så slog tanken mig hur det hade varit om man böjde ögonfransarna in mot ögonen, som ett litet nät för ögonen istället för bort från ögonen.
 
 
Och då fick jag idén till det här sminket och blev sjukt exalterad, har aldrig sett något liknande smink, så det här är helt min egna idé, jag säger inte att det inte finns någon annanstans då någon gjort det men jag har aldrig sett det och kom på det genom mina konstiga funderingar.
 
 
 
 
 
Är lite missnöjd med ögonbrynen, men var för peppad för att orka dölja dem och noppra de osv. :)
 
Vill påpeka att människor som är ovana vid lösögonfransar borde nog inte göra det här eftersom man lätt kan peta sig själv i ögat vilket är ytterst obehagligt, hehe, men jag har använt lösögonfransar sedan 8'an ungefär i princip varje dag jag har haft smink så är ganska invan med det.
 
Nu ska jag sätta mig och rita, laddar upp en bild senare på resultatet!

Ha det bäst!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: