Big lips

Jag och Julia fick fria fingrar på lektionen så went all out! Jag sminkade först Julia och vice versa men på det här bilderna har hon tagit bort massa av det jag gjorde för hon tyckte det var fult, men det är hon är ful och inte förstår min underbara konst, hehe! Men hon är min vän ändå.. Fast hon är ful...
 
 
Åkte hem så här från skolan för varför inte? Varför inte bjuda på sig själv det spelar ju ingen större roll? :) Men jag har märkt att svenskar (brukar gå ut då jag gjort extrema sminkningar för det mesta) brukar inte stirra så mycket, dem sneglar mer men dem mest ignorerar en för jag tror dem tycker man är konsigt och typ inte förtjänar uppmärksamheten, haha! När jag ser på youtube med människor som ser extrema ut brukar dem berätta hur folk glor, skriker saker åt dem osv vilket jag aldrig upplevt, varken jag sett riktigt extrem ut eller om jag varit som jag är till vardags. 
 
 
I alla fall har en sjukt hemsk huvudvärk just nu och orkar inte med mycket mer så ska göra yoga och sedan duscha länge och väl. Blir mest troligt inga fler uppdateringar idag men vi får se annars får ni ha det så bra!
 
Hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: