Svarta och röda läppar

For på stan med Julia efter en seg skoldag och for runt som idioter som vanligt, glömde kameran hemma så kunde inte ta några bilder men blev vattenkrig och liknande, hehe.
 
Testade en mörkare läpp idag, i like it! Ser så vampyrigt ut vilket jag tycker mina piercingar kompeterar bra! :3
 
Ska snart tillbaka till stan med Oliver, vet inte riktigt vad vi ska göra men han ville dit så är väl något. c: Senare tror jag att vi ska äta kyckling, mmm, sjukt längesedan jag åt det eftersom vi har legat på en budget på sistone, men nästa månad blir det som vanligt igen!
 
Den kommande veckan är ytterst chill och nästa vecka på torsdag börjar sommarlovet, woho! Har klarat ett helt skolår på egen hand, är väl något att fira och känna sig ganska stolt över? :) Jag är i alla fall det!
 
 
Vill också inflika att jag får mycket frågor om jag och Oliver bor tillsammans och det skulle jag vilja säga att vi gör det nu, han håller ju på att söka jobb osv, så som svar på frågan så ja och det går jätte bra att bo tillsammans för oss! :))
 
Hoppas ni har det ytterst underbart så uppdaterar jag er senare!

Lots of love!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: