Sugar skull, Day of the dead

Sov några timmar och har sovit nästan 12 timmar idag men mår lite bättre i magen och huvudet nu. När jag vaknade for jag och Oliver in till stan fram och tillbaka och sedan hem, så satte jag mig och började jobba på det här sminket som jag tror är ett av mina bästa någonsin! 
 
 
 
 
Är sjukt nöjd med det här sminket och var jätte roligt att sitta och finslipa det i evigheten! Kommer säkert göra fler såna här i framtiden. :)
 
65K2aC on Make A Gif, Animated Gifs
make animated gifs like this at MakeAGif
Hoppas ni har det underbart, hejrå!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


jasmin

fett najs. Blev sjukt häftigt! :))

Svar: Tack så mycket! :)
Ellinor Maria Wikman

Alice

sjukt fint :D

Svar: TAaack! :)))
Ellinor Maria Wikman

Millan

Oj! Vad läckert! Grymt duktigt gjort!

Svar: Hahah, tack så mycket! :)
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: