Snabb uppdatering

Hejhallå!
 
Segaste skoldagen kollade bara två värdelösa filmer på raken så var inte alls så roande.. Sen for jag bara hem och handlade mat. Idag är det en sådan där dag då min huvudvärk är så illa att jag vill gå och sova möjligen dö. Är riktigt illa idag så tänkte göra en snabb uppdatering och sen försöka sova lite.
 
Hade min korsett idag, den är ju sjukt snygg men inte alltid det bekvämaste att ha på sig.
Ni tjejer som brukar säga att det är så skönt att ta av en bh efter en lång dag tänk er då att ha en "kroppsbh" och få ta av den, underbart!
 
Hjälpte inte direkt att det var sjukt varmt idag men var inte så att jag fick andningsproblem eller så, så det var luuungt! :3
 
Imorgon ska jag med Julia på stan då hon ska handla så dokumenterar nog det och uppdaterar då jag kommer hem!
 
Nu är det nog för idag, love!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

KORRVVV

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: