Purple woman!

Färgade Julias hår lila och sen gick vi och handlade lite och nu drog hon hem, blev sjuuukt snyggt i håret!
 
 
 
 
Det är Julia som ser muppig ut längst bort. Hahahah..
 
På G.
 
Färdigt! Kameran ger inte håret rättvisa men är en väldigt stark lila färg och är exakt den färgen jag ska ha då jag ska ha lila hår i framtiden Julia kommer säkert lägga upp bättre bilder då hon fixat håret så ni kan kolla in hennes blogg dollmurderer.blogg.se
 
Det här var någon "värm i mikron mat" och den var jätte god för 25 spänn, mmm lätt värt!
 
Oliver, Skrället och Bob är på tåget så dem borde vara här snart. Oliver var i science fiction bokhandeln och fanns jätte mycket nördiga saker från anime, manga, Sagan om ringen, Harry potter och massa sådant skit och böcker så klart! Så han köpte några nördiga saker åt mig (som jag ska betala tillbaka för) som jag kommer fota och lägga upp senare, woho! :3
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: