Min köttfärssås

Tänkte dela mitt idiotsäkra köttfärs recept med er!
 
Stek en gul lök.
 
Ett halv kilo blandfärs.
 
Vet inte riktigt hur mycket spagetti jag kokade.. Höfta vad ni tror och glöm inte salt!
 
Stek köttfärsen tills allting är brunt.
 
Krossade tomater.
 
 
Tomatpuré.
 
Ungefär 1-2 matskedar.
 
Använde ungefär halva förpackningen.
 
Svartpeppar.
 
Chlillipeppar.
 
 
Toppa med riven ost och så är det klart!

Sjukt gott! Ska gå ut nu eftersom jag inte gjorde det tidigare då jag fastnade framför Prison Break som jag började kolla idag, bilder kommer senare! :3
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: