Militär vollyboll

HELT SLUT!
 
Nu är min huvudvärk ganska brutal men är för jag är så slut efter dagens upptåg! Som ni såg i förra bilden så var jag på G till maskerad vollybollen med hela gymnasiet där våran klass var utklädd till militärer, här får ni lite bilder från dagen!
 
 
 
 
Julia jag var tvungen att ladda upp den här bilden för du var så ful att man måste älska dig!
 
 
 
 
 
 

Dem andra klasserna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nog för att vi inte vann någon match.. Hm.. Så vann vi bästa utklädnad och för att vi var bra på att heja! Är nog därför jag har så sjukt ont i huvudet, blir helt knäpp då jag tittar livesport.. Heheh.
 
 For sen med Julia till stan och träffade lite random människor och sedan for vi hem. Nu ska jag tvätta av mig och äta!

Skriver kanske senare.

LOVE!
 

Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: