Hatar att simma längder

Helt jävla slut i arslet... Har simmat idag med skolan och trodde jag skulle behöva livräddning på riktigt efter ett tag! Haha, nej men nästan var/är sjukt slut. Har duschat av mig allt äckligt klor och rengjort mitt underbart fettiga hår.. Skulle egentligen duscha igår men kändes jobbigt att duscha två dagar på raken.
 
Halfface no make up, blött hår och min enorma myströja, är så stor så behöver inte byxor till den.
Har alltid på den på morgonen då jag inte orkar ha byxor för jag hatar byxor.. Hehe.. 
Jag vet! Att jag ser annorlunda utan smink och ser ut som satt jag är 10 år men.. Whatever! Nog för man inte ser mitt fejs så himla mycket.
 
Mina saker har inte kommit ännu men Oliver sa att dem kanske kommer senare då dagen så om dem gör det/inte gör det kontaktar jag er!

Ha det bäst tills dess, ska nog sova eller läsa nu!

HEJRÅ!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: