Få längre naglar!

Mina naglar förr i tiden.
 
Mina naglar är dem blåa och så här har mina naglar sett ut ungefär hela mitt liv eftersom att dem skivar sig och bryts och det har varit omöjligt hur försiktig jag än har varit att behålla dem långa.
 
Sedan skaffade jag.
 
 
Jag har skrev om det här då jag just hade köpt det och jag har använt det sedan dess.
 
Man stryker på det på nageltopparna och vinklar fingrarna nedåt så det inte sjunker ner i nagelbanden och väntar i ungefär 2-3 minuter och sedan har det sjunkit in i nageln, efter det kan man sätta på nagellack och vad man vill. Man ska sätta på det 2 gånger i veckan och i början bryts naglarna fortfarande eftersom det inte har vant sig men om man fortsätter och filar till naglarna då man får en spricka så hjälper det verkligen.
 
 Nu ser mina naglar ut så här.
 
 
Jag hade kunnat spara mina naglar ännu längre men eftersom jag har börjat spelat ukulele är det här det längsta jag kan ha just nu.
 
Jag köpte medlet från Kicks för 70 kr, det är i en liten röd/vit förpackning så man ser inte själva flaskan då man köper den. Jag använder också nagelolja varje kväll vilket hjälper nageln tränga fram lättare och då växer fortare.
 
Hoppas det här hjälpte er med korta naglar!

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: