En dag med familjen

For ut nästan direkt på morgonen med mamma och resten. Eftersom vi for direkt på morgonen hann jag inte äta frukost så åt kina mat, mmmmm, fett gott vare!
 
Sen åkte vi runt och handlade och sedan for vi bara runt i bilen och kollade omkring i Norrköping. Nu är jag ensam hemma och snart kommer nog Bob, Skrället och Oliver hem också. Mamma och dem andra är nu på väg till Stockholm men ser dem på söndag då jag ska bila upp med dem till Gällivare!
 
 
 
 
 
Min mor charmar hela Norrköping!
 
 
 
 
 
 
Mor köpte dem här byxorna som jag ville ha, åh, dem är så awesome, heheh!
 
Ny skrivbok och pollenallergi piller och ögondroppar eftersom min allergi har blivit riktigt illa, brukar kunna leva utan medicin nästan hela sommaren men är ju mer björkar osv här i Norrköping så blev för mycket för mig så jaa..
 
Mamma bjöd på allting nytt jag åt och fick under dagen, yey, thank you mommy! :3
 
Jag hoppas ni också har haft en fin dag, har varit väldigt bra väder här så hade klännig och var trevligt att se min familj! :)
 
P.s. Död åt spårvagnen som strejkar.. Ta och ge er!
 
Kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Fan vad lik du är din mamma D:

DÖD ÅT SPÅRVAGNARNA?? varför strejkar dom jävlarna? De är väl inte så jävla svårt att åka på en räls?? :<

Svar: Hahhahaha, ofta? Cx JA DÖDA DEM JÄVLARNA, dem har typ enklaste jobbet i världen klaga fan inte att ni har låg lön, förstod ju när typ sjukhusen klagade dem räddar ju fan liv men spårvagnschaffisar behöver ju bara sitta där
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: