Blev inte ensam på midsommar!

Jahfet skrev till mig och undrade om jag ville hänga med ut så vi var ett gäng på 8 pers som for hem till en snubbe i Finnspång (1 timme utanför Norrköping) och käkade och var jätte trevligt.

Senare kom Julia och Tove och vi alla for till en strand och chillade några badade och hade mysigt. Eftersom det blev ganska sent så slaggade jag hos Julia och nu imorse käkade vi pizza som var såå gott innan jag drog hem, blev en ganska lyckad midsommar ändå!
 
Men glömde så klart att fotografera så ni får några bilder jag tog på vägen hem
 
 
 
 
 
 
Min kameras skärpa slutade fungera efter ett tag medan jag fotograferade efter ett tag så fick ganska mycket panik men insåg att jag råkade trycka till en knapp så är lungt! :3
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: