Mina epor och vad som hände

Fick en kommentar som jag tänkte svara på i ett inlägg eftersom personen var anonym kanske det inte skulle se svaret om jag svarade i kommentarsfältet som jag annars brukar göra.
 
Personen frågade:
Anonym Om:                                                                          IP: 81.236.242.85
visst hade du en epa förr. vad hände med den?har du kvar den eller är den såld?
 
Svar: Joo, jag har haft två epor. Min första epa var lila med stjärnor som var så skruttig men guud vad jag älskade den bilen och älskade att köra så sjukt mycket!
 
Men en dag var jag korkad och körde vårdslöst ut på en huvudled utan att se mig för och en bil körde rakt in i min sida av bilen, var en ganska rejäl smäll, blev inte skadad så jag var inte tvungen att åka till sjukhus men epan körde inte mer. 

Efter det var jag jätte åkrädd ett bra tag och jag kunde hålla på att trycka ner foten om jag tyckte någon körde för fort som om jag försökte trycka ner en osynlig broms.
 
Efter ett tag hittade vi en ny epa.
 
Bild av Robin Eriksson som jag köpte epan av.
 
Den här var också lite skruttig och hade tjorv med bromsar och ibland velade den inte starta. Första gången jag körde den blev jag jätte rädd för det var så obehagligt att köra igen så jag fick panik och började gråta men jag har kommit över det och övningskör vanlig bil nu.
 
Men eftersom den här var så skruttig och jag snart skulle flytta till Norrköping orkade jag inte köra mer och den hamnade "på hyllan". Den är ännu här och vi ska försöka sälja den så snart som möjligt eftersom jag blir 18 om ett halvår och då är det ju vanligt bilkörkort som gäller!
 
Så om någon har lust att köpa den kan ni ju faktiskt höra av er! :3
 
Kram på er alla gurkor, ska försöka uppdatera mer snart!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: