Coca- cola?

Ni vet Coca-cola? Den här drycken som det verkar som att 90% av jordens befolkning avgudar så sjukt mycket?
 
I dont like it. Och när jag säger det får jag alltid så sjukt mycket gapande munnar och folk som säger "OMG?! HUR KAN MAN INTE GILLA COLA DET ÄR TYP DET BÄSTA I VÄRLDEN NANNANANNANA!!" Nej, jag gillar inte det, de har för mycket kolsyra och känns som om det fräter upp min mun då jag dricker det...
 
 
När jag var liten älskade jag också cola men nejnej, inte längre, köper aldrig cola.. Okej, inte aldrig ibland då jag är på resturang och dem frågar vilken dricka jag vill ha säger jag cola bara för jag vet att det är säkert på att dem har det.. Jag gillar inte att beställa saker.
 
Så nu vet ni lite random fakta om mig så här på morgonen, kul va? :3
 
Skriver sen!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: