Oliver 20 år!

Tog mig friheten att ta lite bilder då Oliver nu fyllde 20 år! Kan tyvärr inte visa vad jag köpte åt han... För det har inte hunnit komma med posten ännu! x3 Men ska ladda upp det så ni får se så fort det kommer.
 
Annars har vi hunnit vara på stan idag och träffade massa saknade människor också!
 
Lite "om-möblering" i lägenheten och sen så avslutade med att äta tacos. Just nu spelar Oliver på sitt nya Batman spel medan jag bloggar här.
 
Min Johnny Cash tröja (en av sakerna som ännu inte hade kommit som jag fick i julklapp) har kommit! I LOVE IT! :3 Väntar nu bara på en huvtröja så är julen äntligen slut. c;
 
Min favorit låt med Johnny Cash är nog Men in black eller Folsom Prison Blues!
 
Nya saker på väggarnaaa...
 
Och flyttade det andra (tog bort lite) till det andra väggarna!
 
Alkoven, med säng och draperi, fett med nice!
 
Lägenheten är liiite nördigare nu då Olivers gitarrer och spel tar upp ganska mycket plats, men det är ju fint. :3
 
Så, grattis Oliver, du är finast i hela världen! I LOVE U! :3 Inte för att jag är säker om du läser det här... Hehe.
 
Imorgon börjar skolan men det är väl bara att köra på... Ingen idé att klaga, nog för att jag kommer göra det ändå! cx I alla fall...
 
Massa kärlek hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: