Igår, idag, imorgon

Igår kom Samme förbi och umgicks med mig och Oliver. Vi käkade kyckling, jag förstörde såsen och Oliver fick gå till tempo för att köpa ny! :3
 
Idag färgade jag svart dip dye och utväxten! Eller ja Becka gjorde det, men i alla fall fett nice!
 
Oplattat hår! :3
 
Får se hur länge jag kommer behålla det innan hela håret blir rött igen, hade lust med förändring ett litet tag men snart är det nog tillbaka med det gamla vanliga, love my read hair! c':
 
Och Olivers födelsedags present kom! En Children of Bodom tröja och...
 
En Zelda nyckelring! Så han kan hålla koll på sina nycklar och så där. c:
Han tyckte om allting väldigt mycket by the way! 
 
Nu ska jag och Oliver mysa ner framför en film och jag ska äntligen få sova ut inatt, eftersom jag börjar först 10 imorgon. Planerna för imorgon är att följa med Oliver till arbetsförmedlingen och sedan bara ta en lugn hemma kväll.
 
Massa kärlek hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: