Hårolja

Snöar fortfarande så har varit en kall skoldag men ändå tvingade jag mig själv att knalla till ÖoB för att köpa hårolja, mitt hår krävde det! Har aldrig använt den här sorten förut så vi får se hur det fungerar. Annars blev det popcorn och godis för det är ju fredag.
 
Alltid då jag sätter i hårolja sätter jag håret upp i en boll med topparna framåt på huvudet (om ni förstår) så det bara kan suga in oljorna ifred, hehe, och skönt att få allt hår ur ansiktet!
 
 
 
 
Mitt TMI inlägg kommer senare!

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Princess Lilla Lii

Jag använder mig alltid av hårolja, då är det så mycket lenare! :)

Svar: Jaa! Använder det flera gånger om dagen så underbart :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: