Babbel på natten

Hej coola tjejer och killar! ... Jaa..
 
Jag har just duschat och insåg att jag fan måste gå och sova nu så var tvungen att torka mitt hår med hårtorken, oh no! Känns som om mitt hår är assträvt nu men överdriver säkert.. Men känns inte så bra... Men är bättre än att jag blåser håret för om jag sover med blött hår får jag virvlar i hela hårbotten och det kan inte ens plattången rädda!
 
Hmm och min hårolja tog slut nu så måste köpa ny imorgon, meeh..
 
 
 
På tal om random saker är ju komplimanger från okända människor det bästa som finns, eftersom folk man känner är det som jaja. Men om en okänd människa tar sig tiden för att säga hur mycket det gillar ens hår eller vad fan som helst så måste dem ju verkligen tycka det annars hade man inte orkat, vissa människor är ju bara underbara!
 
I alla fall skriver mer imorgon, ni är bäst! KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: