Zzzzzebra

Godmorgon!

Ritade en zebra igår som jag tänkte visa er idag! :3
 
Vad tycker nii?
 
Jag hade velat ändrat ansiktsformen lite men när jag insåg det var det för sent för hade gjort så stor del av ränderna att jag inte orkade börja om.. Men var en enkel rolig ritning tog lite mer än en halvtimme att göra.
 
I alla fall ska jag sätta igång att storstäda direkt nu för vill bli klar så fort som möjligt! Men har ett tidsinställt inlägg vid 16 till er på ett smink som jag har sparat på att ladda upp tills ett tillfälle som det här då jag inte har tid att uppdatera er. 
 
Kramisar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: