What's up?

Heej små bäbisar!
 
Har just duschat, packat upp och städat lite här. Oliver har åkt till Stockholm men gör mig inte så mycket för har ont och är på dåligt humör ändå.
 
Ni fick inte veta det i min vlogg hur det gick på flygplatsen idag men då jag kom fram köpte jag en macka och fick kväljningar varje gång jag tittade på den så efter ett tag fick jag springa till toan i räddsla av att spy ner hela Arlanda.. Spydde aldrig men mackan hamnade i soptunnan..
 
Avokadopaj och grönt te till lunch, mm. :3 Skulle egentligen äta varm hjortronsylt med mjölk (ASGOTT!) men fick inte upp burken och är ju själv så var lite svårt.. :c
 
Kommer inte på mer jag kan skriva, tror jag möjligen ska vara dålig och köpa godis för jag mår så dåligt men får se, brukar försöka hålla mig till att bara äta på lördagar..

KRamar på er i alla fall!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: