Water heart

Minns ni den där reklamen där dem tog bilder på hjärtan på olika platser där det var "naturligt" typ ett moln eller så? I alla fall har jag alltid velat hitta någonstans där det ser ut så och idag HITTADE JAG DET! Eller ja, Oliver höll inte med mig men jag tyckte det. :3
 
Ser ni det lilla vatten hjärtat? 8D

I'm so happie! Ska snart göra kyckling gryta och sedan blir det FREDAGS MYS! Brukar ju vanligen ha min godisdag på lördag men flyttade fram den till idag istället så äter jag inte godis imorgon istället. c:
 
Uppdaterar senare då vi handlat!

KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Är Oliver blind? O.o

Svar: Kanske o:
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: