Veins

När det regnar och man inte kan gå på picknik gör man ett smink.
 
 
 
Var ganska oinspirerad då jag gjorde det här sminket så är inte så jätte nöjd men ändå nog nöjd för att visa er. :3
 
Idag är sista dagen jag ska ta min magmedicin och jag hoppas verkligen det är över nu... Om det fortsätter göra ont och blir värre kan jag behöva gå ner med en kamera via halsen till magen vilket ska vara sjukt obehagligt.. Är jätte rädd för att behöva göra det för då jag bedövade min hals grät jag så sjukt mycket så är orolig hur det kommer gå om jag måste ha ner kameran.
 
Uppaterar er senare, kramar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: