The art by my art

Helluu, jag städar just nu men här får ni ett tidsinställdt inlägg på ett smink jag gjorde för ett tag sedan. :3
 
Ni kanske vet att jag brukar rita annat än händer och saker som ser ut så här:
 
 
Jag har gjort ett half-face smink inspirerat av det här förut men ville göra ett hel ansikte också så det fick det bli nu. :3
 
 
 
Tycker det är lite häftigt att det här är 100% min egna idé och genomförelse, annars kan jag ofta bli inspirerad av annat eller olika saker. Men det här är helt påhittat i mitt egna huvud så känner mig lite stolt. :3
 
Hoppas ni har det underbart, jag uppdaterar er igen då allting är rent!
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lob


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: