Tävling

Hej förlåt att jag inte bloggar föränn nu, när jag kom hem handlade jag och sedan ringde Julia så snackade med henne i typ en timme(?) så har inte haft tid föränn nu.
 
I alla fall i skolan så skulle vi ha en tävling som skolan har varje år men i år fick vi inte välja lag men hamnade med en tjej (och 3 till) som hette Victoria och vi kom fan bra överens så var lugnt, orkar inte förklara vad tävlingen gick ut på men man sprang runt mycket på stan osv! Sen träffade jag Moa och Celia när hela skolan samlades igen i Folkparken.
 
Victoria! Är ganska säker på att hon hette så och om inte, förlåt! ._.
 
 
 
Celia
 
 
 
 
Moa
 
 
 
Strosade runt med Moa och Celia ett tag på stan sen for dem hem med tåget och Oliver kom till stan men eftersom det vi skulle till var stängt åkte vi hem och handlade.
 
Ska snart laga mat i alla fall (tror fan det var Moa som sa att jag alltid bloggar då jag ska äta eller ätit men det är fan så cx inte för jag äter ofta bara för det är då jag brukar komma på att göra det..). 
 
Vi hörs sen, KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: