Spindelnät

Hallå, har fotograferat och är jätte, jätte trött.. Men ska hålla mig vaken till kvällen så jag börjar få en bättre dygnsrytm!
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh spindelnät!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh kolla där är jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vet inte om jag kommer uppdatera något mer idag då jag är så trött och slut och bara allmänt irriterad då jag alltid har ont..
 
Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Anonym

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :3
Maria Ellinor Wikman

En bekant <:

Hej Elli, tänkte bara säga att bilden föreställande lyktstolpen och klätterväxterna är jättefin, verkligen (:

Svar: Tack så mycket! Var faktiskt en av mina favoriter! :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: