Sommarlovets slut

Sitter och filosoferar framför youtube och vädret verkar dra sig tillbaka men är fortfarande blött i gräset och så ser det ut som att det kan börja regna snart igen på några moln en bit bort så vi ska hålla koll på vädret om det blir bättre blir det picknik! YEY! :3
 
 
Annars så är vi på sista sommarlovs veckan nu. Är inte så panik över att skolan ska börja, känns helt okej och bryr mig inte så mycket, är nöjd med vad jag hunnit med under sommarlovet!
 
Sista veckan ska jag i alla fall med Julia på augustifesten (den 14-18 men ska nog inte gå alla dagar) här i Norrköping, får se vad som händer då! 
Om det inte blir picknik ska jag och Oliver ha lördagsmys och äta massa godis och kolla film istället!
Sedan på söndag ska jag storstäda så allting är rent för skolstarten.. Eller något!

KRAMISAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: