Smoking sugar skull

Jag försöker alltid ha en teckning och en sminkning på "framsidan" av min blogg (dvs det går att se dem om man bläddrar ner till botten, fattar ni?). Dels för jag vill tror ni tycker det är intressant och dels för jag älskar det jag gör och DELS för att hålla igång min kreativitet så att jag håller mig själv motiverad att jobba och utvecklas hela tiden. :3
 
Och på grund av det kommer ett smink imorgon, tror det kommer bli asbra!
 
 
Jag vet inte om jag är super nöjd med den här bilden, tror jag över bearbetade den lite väl mycket, men från en skala 1-10 (i mitt egna tycke och vad jag tror jag är kababel av, dvs 10 är då jag ger det mitt allt så som när jag ritade det där ögat) så tror jag att det här är en 7'a.. Skulle inte ha bearbetat den så mycket men blev för ivrig att göra den bra att det istället bakslog.
 
Hoppas ni har det bra ska sova snart, godnatt kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: