Schemat!

GODMORGON!

Ska till Augustifesten först senare ikväll efter jag käkat middag och så, ska nog hinna förbi ÖoB och köpa tvål innan jag far också. :3
 
Men det som är spännande (eller spännande för mig..) Så har jag fått mitt schema för skolåret! 
 
 
Positiva: Innan vi slutade 1'an fick vi välja två olika ämnen vi skulle ha nästa år och vi skulle få ett av dem ämnerna nu i 2'an och jag valde mellan svenska och bild och jag fick bild WOHO! Kan inte vara mer nöjd med det då jag älskar att rita. :3
 
Sen är jag väl nöjd med tiderna och så, antar att måndagar kommer vara praktik för vi pratade om att ha det en dag varje vecka istället för flera veckor på raken och jag tror jag kommer gilla det mer!
 
Satt in en gammal grå bild för skolan är grå och trist? cx
 
Negativa: Antingen har jag varit trög som en röv eller så har dem inte sagt det men jag visste inte att vi skulle ha Naturvetenskap och Historia vilket är en stor bajskorv på schemat... Men faktiskt har jag hellre det än matte och samhäll för det är något jag är ytterst dålig på!

Överraskning? Estetisk kommunikation, jag antar att vi ska lära oss hur man beter sig i arbetslivet? Eller något.. Blir intressant... Men kan inte vara värre än matte och samhäll, hehe!
 
Kramar till er alla uppdaterar er när jag är sminkad osv!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Hanna

Hej! Har mer frågor om "hårbomben", tack för dina svar innan btw1 :) Men iallafall, hur länge brukar du ha i den i håret? Står ju 3 min, men brukar du ha längre? & när de regnar ute, färgar de inte av sig lite rött på vita kläder osv fast man sköljt ur den? Det gjorde det iallafall på mig.. hm.. Kram :)

Svar: Jag brukar sätta upp håret när jag satt i hårbomben och sedan rakar jag benen, scrubbar kroppen osv så tror jag brukar ha i den i ungefär 10 minuter istället! Joo, det kan färga av sig i regnet, jag äger bara ett enda vitt plagg så brukar inte uppleva det problemet men om du gillar att använda vitt måste du vara försiktig då det regnar och försöka undvika att få håret blött så det börjar droppa. Men om det färgar av sig brukar det oftast gå att tvätta bort, i alla fall så går det för mig! :)

KRAM!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: