Makrill macka

Godmorgon! Var orolig att jag skulle sova sjukt länge inatt eftersom jag inte ställde något larm men gick bra så kan nog säga att jag har bra dygnsrytm nu! Somnade till filmen igår eftersom vi inte fick igång den direkt då undertexterna tjorvade så ska se klart den idag. :3
 
Frukost. Makrill macka!
 
Jag ska i alla fall göra den här 13-dagars listan som jag tog från Julias blogg:
 
Dag 1 - Om mig.
Dag 2 - Vad är kärlek?
Dag 3 - Min dag
Dag 4 - Min bästa vän
Dag 5 - Ett ögonblick
Dag 6 - Min tro
Dag 7 - I min handväska.
Dag 8 - Detta ångrar jag
Dag 9 - Det här upprör mig
Dag 10 - De här får mig att må bättre
Dag 11 - De här får mig att gråta
Dag 12 - Min favorit plats
Dag 13 - Det här saknar jag.
 
Men jag ska göra en videoblogg där jag pratar på varje punkt och jag tror jag kan bli lite känslosam på vissa punkter, hehe. Första vloggen kommer senare idag!
 
Kramisar
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: