Jordnötsmör!

Sen lunch, det vet ni!
 
For runt på stan ganska länge med Oliver och kollade på Bluerays och Dvder eftersom att han ska sälja sitt Xbox och då har vi inget att kolla filmer och sådant på. Sen köpte vi veckans mat och så köpte jag bananer och jordnötssmör till lunch, var fan gott!
 
 
Köpte också en eyeliner eftersom mommo och moffa hade varit söt och fört över 200 kr till mig! :3 Måste använda vattentät eftersom mina ögon kan rinna som helvete... Och ibland även fast jag har vattentät så rinner det så mycket att allting kladdas ut, är riktigt jobbigt. :c
 
Ska snart iväg igen och handla men är bara mat och diskmedel jag ska köpa nu så inget vidare intressant. 
 
Jag hoppas ni har det underbart, uppdaterar er senare! KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: