Johnny Cash

Goood morgon!

Jag har sovit asbra inatt och ska bara duscha, sminka och äta och sen fara och träffa Julian! Ville skriva lite kort om en viss sångare som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta innan jag far.
 
Alltid när jag var liten lyssnade vi på Johnny Cash i bilen och har alltid funnit låtarna mysiga och betydelse fulla även då jag inte förstod orden, haha. Mitt favorit album är At Folsom Prison, låtarna är otroliga och visade hur unik man han är (han var inte perfekt person men vem är det?) albumet spelades in live i ett fängelse, Folsom State Prison.
 
Mina favorit låtar med Johnny Cash är Man in Black, Cocaine Blues och 25 minutes to go. Unika och otroliga låtar. 
 
 
 
Ett av de bästa minnerna jag har från min barndom skulle jag nog säga är när vi åkte bil och jag bara satt och lyssnade på Johnny Cash och såg på träden som flög förbi, älskar även nu att åka bil/spårvagn/buss/osv och lyssna musik, är ibland höjdpunkten på min dag för är så fridfullt.
 
Min Johnny Cash tröja. :3
 
Dem som känner mig vet att jag inte alls är så musik intresserad. Jag kan finna musik bra och tycka om band mer eller mindre men jag har aldrig kunnat älska något band så mycket att jag gråter då jag ser dem eller så. Men jag tror att om jag skulle få se Johnny Cash så skulle jag nog fälla en tår eftersom han har funnits med i mitt liv så länge jag kan minnas och kommer nog alltid göra det.
 
Kramaar skriver innan jag far!
 

Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: