I love make up

Hemma igen! Och luktar usch, så ska duscha då jag skrivit! I alla fall även fast jag knappt sovit och har haft så sjukt ont hela dagen så har jag haft en riktigt bra dag! :3
 
I skolan kom som sagt Olle Johansson och han var helt otrolig! Han inspirerade mig så mycket och sättet han sminkade gjorde mig helt hänförd det var helt fantastiskt. Han berättade om hur hårt och slitsamt make-up artsist arbetet är och istället för att bli avskräckt kände jag hur jag var redo att jobba så hårt tills jag stupar och hur jävla mycket jag älskar det jag gör!

Känner mig så sjukt lyckligt lottad att jag har möjligheten att skaffa ett jobb där jag får göra det jag älskar mest i världen och som gör mig så lycklig. Brukar inte ofta skriv om hur mycket jag älskar att sminka men det är verkligen något som gör mig lycklig varje gång och stärker min självkänsla. :3
 
 
 
 
 
Efter i skolan var jag med Julia i ungefär en timme tills Jahfet kom och han och jag gick mest runt och pratade som vanligt, var skönt men har ju så ont så kunde inte stanna ute så länge.
 
Ni ska få ett smink senare idag så kom tillbaka senare! MASSOR MED KRAMAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: