FRÅGESTUND!

Hej allihopa jag tänkte att vi kunde ha en frågestund här på bloggen sedan jag har fått så många nya läsare på sistone. :3
 
Så kommentera där nere jag svarar på näst intill allt, det finns ett ämne jag inte vill nudda för det är faktiskt för personligt men fråga på så ser vi ju, bryr mig inte om ni är anonyma eller inte, så ja kör på! 
 
Ni kanske vill fråga om smink, hur det är att bo själv, om mig och Oliver, fotografering? Vaaad...? 
 
Utfyllnadsbild som jag fotograferade igår.
 
Massor med kramar ska bli kul att se vad ni frågar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Anonym

Har du en hemlig crush på Julia (dollmurderer) ?

Anonym

Skolka du idag? :)

NiNNi

Hur mår du? :>

Anonym

Handen på hjärtat elli , hur mår du ?

gunilla

Vart i Norrköping bor du ? Och på vilken skola går du på?

gunilla

Vart i Norrköping bor du ? Och på vilken skola går du på?

maja

Vet du vilka green day är och om du gör det vilken låt gillar du?

laura

Beskriv din stil med 3 ord ?
Vad tycker du om fjortisar?
Vilken musikstil har du?
Sminkar du dig varje dag?
När fyller du år ?
Skulle du kunna va vän med en 12 åring typ?
Svart eller rött?

Anonym

är du emo?

Anonym

vilka affärer köper du dina kläder ifrån?

Anonym

oskuld?

Julia

vad tyckr du om folk som skaffar barn vid 16-18års ålder?
har du haft sex med en tjej?
hur kom du på att du var bi?
hade du viljat ligga/vara tillsammans med en tjej?
när förlorade du oskulden?
hur många har du haft sex med?
hur går de för dig att bo ensam?
bor du tillsammans med oliver?
jobbar oliver i staden där ni bor eller vad gör han?
hur har du råd med hyran/mat och allt sånt?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: