Fan!

Ni kan ju lyssna på den här låten medan ni läser vad jag skriver, den här låten har varit i mitt hjärta sedan jag var 12 och jag kommer alltid lyssna på den och den kommer alltid vara speciell för mig.
 
 
Flyget var fullbokat och jag kom inte med så är kvar i Gällivare och blir att flyga ner imorgon. Ligger just nu och mår asilla eftermassa dramatik och allmänt vara sjuk. Har börjat kännas som jag ska spy så fort jag äter eller dricker, ah, så fort något hamnar i min magsäck så tänker ligga här och må illa.
 
Så är läget just nu så vi får hoppas på att jag kommer med flyget imorgon.
 
Kram
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Hanna

Hej! Vill först säga att du har en grymt bra och inspirerande blogg, och att du verkligen är awesome på smink och sånt :) Sen har jag en fråga, när du färgar din utväxt bleker du den bara och använder utav din såndär hårbomb eller bleker du och färgar den röd? + hur ofta använder du din hårbomb? blir ditt hår mycket slitet pga att du har rött hår? :)

Svar: Hejhej!
Tack så myycket för dina fina komplimanger. :3 Jag bleker bara min utväxt och använder hårbomben direkt på den blekta utväxten, sen använder den varje gång efter jag använt schampo för annars blir mitt hår orangea.

Mitt hår är inte alls mycket slitet eftersom jag inte plattar håret och inte använder hårfärg, då jag bara bleker utväxten varannan månaden sliter det ju inte på topparna och håller håret i samma skick hela tiden, kan vara så att det kommer slita mer om man använder röd hårfärg eftersom då måste man applicera i hela håret men hårbomben är ju en hårinpackning så det sliter inte alls c:

Hoppas det hjälpte, kram!
Ellinor Maria Wikman

NiNNi

Elli,.. Din jävel. Du har fått mig att spela den där jävla låten på repeat.

Svar: DET ÄR SÅ VI VILL HA DET!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: