An eye

Har nog aldrig varit så här stolt över en bild. Tänkte först inte ladda upp den för har varit mycket ritat på sistone och tänkte ni kanske vill se något annat men jag har aldrig varit så nöjd med en bild förut så var tvungen att dela med mig!
 
 
I alla fall, mår bättre nu på kvällen men brukar vara så att det går upp och ner. Har ätit kyckling och det var sååå gott. Hehe. :3
 
Imorgon på skolan ska Olle Johansson hålla föredrag för oss på skolan och han är tydligen en av det största make-up artisterna i Sverige och har jobbat i USA och med Gwen Stefani, så kommer bli intressant och höra vad han kommer säga, blir alltid inspirerad av sådant. Så kanske gör en sminkning imorgon!
 
Jätte mycket kramar glöm inte frågestunden!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Anonym

shiet vad duktig du är !!!

Svar: Tack så mycket! :3
Maria Ellinor Wikman

Sofia

Jättefint ju :-)

Svar: Tack! :)
Maria Ellinor Wikman

Emelie Petersson

Snyggt!
Vad duktig du är :-)

Svar: Tack så mycket, gör mig glad :3
Maria Ellinor Wikman

mlie -tävling på bloggen-

oj, du är riktigt duktig, otroligt fint och mycke detaljer!!

Svar: Tack så mycket, var riktigt nöjd med den faktiskt!
Maria Ellinor Wikman

Rebecca

mäktig!:)

Svar: :333
Maria Ellinor Wikman

aliengirl- life with autism and art

Du är så himla duktig på att rita, sådant som porträtt har jag själv inte ritat på ett långt tag nu! :)

Svar: Tack! Är riktigt roligt att rita, du kanske borde börja igen? c:
Maria Ellinor Wikman

Robin

Jag önskar verkligen att jag kunde rita lika bra som du. För jag har så många idéer som jag skulle vilja göra något av.

Nu för tiden, så får jag kasta över allt till min bror xD

Svar: Börja träna! Min bror var också mycket bättre än mig och trodde aldrig jag kunde mäta mig med honom men försökte och har börjat lära mig!
Maria Ellinor Wikman

Robin

Hehe, ja, övning ger ju färdighet ;) Satan vad nice =) Så det är värsta syskon rivaliteten på den fronten nu då? xD

Svar: Hahaha, njae inte direkt, vi ritar ganska olika saker och dessutom ser jag han inte så ofta eftersom han bor typ högst upp i Sverige och jag bor i Norrköping c:
Maria Ellinor Wikman

Robin

Ah, jadå blir det ju lite svårt att härja helvete med varandra :P Hur som helst, fortsätt att rita & måla. Då du har talang för det =)

Svar: Tack så mycket, blir jätte glad av att höra det! :3
Maria Ellinor Wikman

Robin

Det var så lite så =) Du får gärna checka in vår youtube sida om du orkar http://www.youtube.com/user/theGaminggrounds

Vi har över 200 filmer uppladdade, så något torde väl passa dig i smaken ;) Just nu håller jag t.ex. på med en 5 timmar lång remix video :)

Cheers!

Svar: Jag tar och gör det! :3 Kram!
Maria Ellinor Wikman

Robin

Tack så mycket madam! =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: