Nu händer det grejer

Nuuu, ska ni få höra massa fränt som just nu händer i mitt liv! Har ju hänt skit mycket sen jag skrev sist!

Har i alla fall fått den där jätte lilla lägenheten som jag tidigare skrev om och ska få flytta in i oktober eller november (ska fråga idag då jag ska gå och skriva på kontraktet) så det känns jätte bra! För mina Norrköpings vänner som läser min blogg TROR jag att den ligger i Haga!

Seeen så har jag ju piercat mig igår, hahah, var jätte hemskt, skrek som fan och hoppade omkring och när han gjorde det gjorde det aaaasont och hjälpte ju inte att Becka satt och garvade åt mig under tiden! Fyfan, och inatt svullnade det jätte mycket men det har gått ner under dagen men är jätte svårt att äta för då jag tuggar fastnar piercingen i tänderna och så rycker jag upp den och det är ju inte så behagligt! Så måste käka med ett finger i munnen, äcklig jag är.. x3 Men ska köpa lite varma koppen och så vidare så jag inte behöver tugga maten!
 
Grön diskokula! Och när det läkt bra, svart halvmåne!
 
Sen på fredag och lördag har jag träffat jätte mycket nya härliga människor i Norrköping och blir så glad av det! Fast längtar ju hem hemskt mycket ändå.. :/
 
Om för dem som kanske möjligen undrar så går skolan jätte bra och ligger i bra tempo med allting och så vidare.. Idag ska jag sen fara och handla rengöringsmedel till piercingen och munskölj för det, blekning (till utväxten som Johanna ska ta imorgon), ny röd hårinpackning och så lite flytande mat och sen ska jag också fylla på busskortet med 170 spänn. Och som jag tidigare skrev ska jag ju skriva på kontraktet till lägenheten och efter det ska jag bara ligga och känna lugnet! Har ännu inte tagit mig en enda lugn dag sen jag kommit till Norrköping!
 

Snygg svullen läpp!
 
HEJRÅ
 
 


lilltjippen96

snygg jag är i bakrunden hahahahahaha

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: