Mitt fina norra land

Woopwoop, finns nästan aldrig något att skriva här ju! Känns lite tråkigt för vill ju meddela om vad som händer, kan tro att det säkert finns NÅGON som är intresserad då jag flyttat och allt. o.o

Igår var jag och satte i p-staven i armen och Jahfet fick hålla mig handen. x3 Gjorde inte ont men var så jävla obehagligt och sen i efterhand då bedövningen släppte började det också göra ont men jag överlever, jag är ju trots allt från Norrland och då är man stenhård! Undra hur många skämt om min dialket, om Norrland och att jag inte borde frysa för jag är från Norrland man har fått höra, haha, men det gör inget är bara kul!
 
Gällivare!
 
Min fina lilla stad på hösten! Med Dundret ("berget") och allting. :3 När man ser sånt här blir jag förvånad hur mycket jag längtar hem.. Kommer sakna att se norrsken så sjukt mycket! Så underbart..

Sen på fredag så ska jag få ta FLYGET (blir bara två timmars resa då) hem till mitt kalla Norrland och träffa min Oliver, familj och underbara vänner... 3 veckor sedan jag senast var hemma och känns jätte hemskt att vara utan dem men jag har ju så fina människor här som tar hand om mig vilket lyfter på bördan lite. :3 

Och idag ska jag hämta min systemkamera och sen ska Becka klippa sig och sen ska vi träffa Jahfet och säkert resten av festen och då ska jag fota sönder allting. Kommer bli awesooome, känner mig dessutom ganska rik har   57 kronor så kanske lyxar till det! 83
 
Right here right now! Förstår att ni säkert börjar bli less på Mac bilder så ska ladda upp från systemkameran så snart som möjligt..
 
Föresten så kommer det nog inte komma ett nytt smink på ett bra tag.. Har massa idéer men har inte tid, och har dessutom som sagt inget internet där jag bor så kan bli tjorvigt men ska ordna det senast innan december men kommer säkert komma något innan!

hejrå!


josefine

Då ska du vara med mig tycker jag!!

Svar: TYCKER JAG MED!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: