Som sagt...

Som sagt så är mitt internet dödssegt hemma så gör en dagen-efter bloggning så får ni veta idag vad som hände igår!
 
Först var jag i skolan sen åkte jag runt på stan. Sen for jag, Jahfet, Samuel och Troy mot mig. (Troys bror bor ovanför mig och han hittade inte dit då han skulle städa!)
 
Lagade mat till hela gänget... Det gick inte så bra för det var för trångt i stekpannan! :c
 
Dobbel hot-daowg!
 
 
 
Sen gick vi upp en våning och skulle hjälpa Troy... Sen gick allting överstyr!

 
 
... Jaaa... Medan det nakna pojkarna städade kollade jag Family guy och Simpsons på tv, åh, jag vill ha en tv! 
Idag ska jag umgås med Jahfet *suprise* och plugga renässansen som jag ska ha på redovisning imorgon, yey! Var allt för nu!

HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: