& mitt Norrköping!

Här kommer lite bilder som jag fotat här i Norrköping och bilder på min nya lägenheeet! Kan flytta in först när jag får dit soffan eller en madrass men känns bra att jag har den och har nycklar och allting. :) Äntligen mitt!
 
Becka: NOMNOMNOM POMMES!
 
I like pommes too.. :3
 
Mat, mat, mat!

MIn ring som Jahfet har snott!

Sexeh faze...

 
 
Ek är vacker som en... Ek.


 
Måndag, lägenheten!

Vardagsrum, mycket vackert inrett..
 
 
Mitt mini kök! :3
 
Fick borden av de som bodde där innan. Awesome.
 
Packar uuupp och ser smart ut!

Min gröna toalett. 83
 

Första måltiden med Jahfet i lägenheten, nudlar!

Nomnomnom. :3
 
... Nice..
 
Längtar som fan tills jag kan flytta in! :c

Ahja hejrå!


melinda

Ååh ser jag fel eller har du ett badkar?? :D :D

Svar: Jag har fan ett badkar! 8D
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: