Mitt Gällivare

Har varit i mitt fina Norrländska Gällivare i helgen och träffade Stina, Jossan och Oliver, underbart att se dem men tyvärr kunde jag inte njuta av helgen ordentligt för fick veta att jag skulle få lägenheten nu på måndag (igår) och blev så mycket jag var tvungen att hinna med och blev sjukt stressad så känns lite kasst men den 26'de far jag upp igen och stannar en hel vecka!

Snö och grått.. Lite skillnad från Norrköping. Men kändes riktigt mysigt att vara hemma igen, man känner verkligen att man alltid kommer vara Norrlänning i hjärtat! (fast kommer ändå inte flytta tillbaka till Gällivare ;))

Jag och Jossan!
 
Åka epa som äkta Gällivarebo!

Vacker och kladdig hos Oliver. c8
 
Oooh, sexxxxiiii! 8)
 
Duktig kisse spelar gitarr.
 
GALNA PÅ COOP!
 
Ändå ganska fint ibland i Gällivare..

Jahfets ring följde med mig till Norrland! :3
 
Fick awesome armband av mommo. 8)
 
Var min helg i Gällivare, underbart! Saknar redan alla där hemma, men snart.. Eller jaa, ganska snart. :/
HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: