Låter ödet ta över från nu

Tuff, tuff, tuff, tuff tååg..

Hejhej! Har just gjort klart allt i matten och väntar på att alla andra ska bli klara så har en paus så lyssnar på Volbeat och filosoferar om vad jag ska göra under dagen. Och ena sidan har jag jätte lust att hitta på något askul och fränt och andra sidan har jag bara lust att ligga och dra mig med massa godis framför en film.. Svåra beslut men låter nog ödet välja åt mig! Känns för jobbigt annars. :3

Har föresten flyttat in i min lägenhet, fick en madrass av henne som jag var inneboende hos! Så har bott där sedan tisdags och går jätte bra hittills, finns inte mycket att göra där och har lampa bara i köket och toan så är lite jobbigt då det blir mörkt ute, men det fungerar tillfälligt för mig! Ska få dit soffan nästa vecka tror jag men internet och tv kommer först i slutet av månaden då pappa ska köra ner med saker! By the way så ska jag ner till Gällivare den 26'de (om jag inte sagt det), awesooooome. Svårt att vara utan Oliver..♥ Men nu när jag fått lägenhet kommer han ju säkert äntligen ner han har ju inte kunnat det innan! c:



Man känner sig så vuxen då man måste tänka på att boka tvätt tid, handla mat, laga byxor och så vidare, hehe, både plus och minus men trivs bättre så här än hemma, känns som om jag inte hade klarat en till dag i Gällivare! Lilla uuschiga underbara stad. x3

Men nuuu håller jag på att svälta ihjäl så kan inte tänka på något mer att skriva, ta hand om er, skriver då jag har något annat intressant att säga och om jag inte skriver fortsätter mitt liv mest troligt som vanligt och umgås med massa bäbis apor och har det nice! 

LOVE TO U!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: