Halva lägenheten upp och ner

Igår var jag som sagt med Jahfet efter skolan och vi bara tog det lungt och käkade hos mig tills... 4 små nissar (Sakarias, Dennis, Grek och Felix) kom och rev hela lägenheten! I stora drag, ropade dem åt tanter, kokade nudlar... Väldigt våldsamt, sjöng... Väldigt högt,  band fast först mig med mina lakan i armar och ben och sedan Jahfet. Sen for vi ut och Jahfet for hem och då drog vi bara runt i staden och träffade lite andra nissar!

Snart är det jul!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Men ganska jobbigt att städa då jag kom hem.. Hehe. Idag ska jag träffa Samuel så jag hinner se honom innan jag far.
 
Ska fara på fredag, kommer missa lite av sista lektionen i skolan för att hinna men det får bli så! När jag kommer fram ska jag bara hem till mamma och se hennes nya ställe och sova där under fredagen och på lördagen ska jag äntligen få se min Oliver! :3 Attsingen att jag saknar honom mycket!
 
HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: