Smink 1+1+1!

Tre nya sminkningar! Har inget internet hemma för telia har tjorvat till det så har inte kunnat ladda upp tidigare men nu kommer tre på raken!


Numero ono! Eller hur det stavas... Hehehe.


Yeyeye numero tvåo! Jag är gammal! Hahah, vet inte hur nöjd jag är, är jävligt svårt smink att få att se ut att det är verkligt men därför måste man träna! 8)




Sista! Woho, känner inte mig så jävla superduper nöjd med något av dem, känner mig bara halvnöjd, vet inte varför men, men. :) Så nu fick ni lite uppdatering! Kommer nog dröja till nästa gång eftersom som sagt har vi inget internet.

Mina skor, väska och smycken till balen har kommit... Skorna var ju jääävligt annama höga så tog beslutet att skicka tillbaks dem och beställa ett par söta ballerinaskor, hehe, orkar inte gå på balen för att vara snygg när det kommer göra ont somfan så är lite kortare istället! Heahea. 

Föresten så ringen som jag beställde var förstor men ska ha den ändå tror jag... Det lustiga är ju att bruden som hade den på bilden hade den på lillfingret så känner ju att jag har ganska små fingrar! :3

hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: