Shock.se inspirerar!

Chillade runt på shock och drömde bort mig i deras kläder och önskade mig mera pengar! Så gick jag igenom sminket och hittade den här underbara smink idén!



Läpptatuering! Asså den räker ju bara några timmar men det är ju awesome för dem som vill se lite frän ut och inte kan sminka det själv! EXALTERAD! Men när jag såg den tänkte jag bara "Challange accepted!" Så gjorde ett awesome lila leopard smink och fick med det lila läpparna!







Tadaaa! Är jävligt nöjd men var ganska lätt och inte så utmanande för mig så var inte lika kul som vanligt men det blev precis som jag ville och hade nog inte kunnat göra det bättre! :) Ska nu ut och ta en promenad i det fina vädret och visa upp mitt snygga smink, hehe!

P.s. Ihelg blir jag ensam i lägenheten hela helgen så kommer nog bara mysa med Oliver och ha det asfint! Ska också förbi coop och handla lösnaglar och lösögonfransar och sånt smått som jag ska behöva till balen och så ska jag städa hela lägenheten. Yeeey! Hahaha...

hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: