Lägenhet?

Sjuk i två dagar nu men har inte gjort så mycket för jag är klar med allting i skolan... Imorgon måste jag faktiskt släpa mig till skolan för att göra ett matteprov, lämna in min engelska recsension och skriva ut till min so-redovisning. Så får fanimej släpa mig dit hur sjuk jag än är! På måndag sätts ju betygen så är lite nervös men tror nog allting går bra!

Annars så har jag fått tacka ja till en lägenhet i Östersund och det är 6 före mig i kön så om alla dem tackar nej får jag den så håll tummarna! Lägenheten är helt perfekt i storlek och allting och får ett badkar då! :3 Och hyran är en av det bästa som vi har sett så jaa, hoppas det går bra! :)

Annars så är ju skolan snart över och sommaren står bakom dörren, känns skönt och hoppas det blir en bra sommar fullt av flyttande!

hejrå!!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: