Dagens apa!


Aaaaw, apan!

Det är underbart nära tills skolan är över, tills sjöpen är över, tills Gällivare är över, snart flyttar jag och får börja mitt egna liv i en ny stad i mitt egna hem! Vill bara vara där nu.

Allt skolarbete är klart, klart klart klart. Behöver bara ha en svenska redovisning till måndag, nationella matte på tisdag och nationella franska i bakhuvudet men finns inte mycket jag kan göra åt de.

Igår kom en korsett jag har beställt som jag tror jag glömt skriva om, den satt perfekt, assnyggt! Och det bästa var att det fanns spännen (som knappt syns) på framsidan så behöver inte ha hjälp av någon att spänna åt trådarna där bak, spänner bara själv trådarna och knäpper där fram! :) Idag kom också mina ballerina skor till balen, mamma har inte hämntat ut dem ännu men känns bra att vara helt redo och nu är det bara att sommarlovet ska kommaa!

Hårt kämpat på gymmet idag och vill bara ligga still resten av dagen. Imorgon blire awesome dag då jag ska ha korsetten och sen käka kräftor och kanske göra en cheescake! Fyfan, va gott och fint det kommer vara!!

hejrå njut av apan!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: