När jag gick i 6'an var jag snygg...

Nu är jag less på oändligt sökande... Har googlat 123456789 gånger "punk, gothic, lolita m.m" olika klänningar men det verkar vara helt omöjligt att hitta något snyggt! Död. Sen gav jag hm.se en chans men... Nej, skulle aldrig funka, haha! Hittade faktiskt en klänning men den fanns bara i S och M och är inte säker på om S skulle passa men ska rådslå med min mor så får vi se. :) ... (den var inte från hm!)

Just nuu... Sitter jag och väntar på Oliver som missade bussen men jag förlåter honom! Var tidigare idag och käkade pizza och körde på att vi skulle säga ett nummer och det nummer det blev var vi tvugna att välja, funkade inge bra men bestämde oss tillslut och den var asgod och osmakad förut så man kan kalla det som att vi klarade uppdraget.


Så här snygg och sexig och röd hårig var jag då jag gick i 6'an! Åh, vill bara se ut så igen!! Hehe...

hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: